Poziv na dostavu ponuda
Obavijest o odabiru ponuditelja za izradu on-line platforme
Objavljujemo da je, nakon pažljivog pregleda i ocjene pristiglih ponuda, za izradu cjelovite on-line platforme za digitalizaciju poslovanja Sindikata INAŠ odabrana ponuda tvrtke Slobodna domena Zadruga za otvoreni kod i dizajn.
Vjerujemo da će partnerstvo sa Slobodnom domenom, koja se ističe svojim iskustvom u radu sa sindikatima i neprofitnim organizacijama te predanošću open-source tehnologijama, osigurati dugoročno održivo, transparentno i fleksibilno rješenje koje će u potpunosti odgovoriti na naše potrebe i unaprijediti poslovanje Sindikata.
Radujemo se početku suradnje na ovom važnom projektu koji će našim članovima donijeti modernu i učinkovitu digitalnu platformu.
Obavijest o odabiru ponuditelja za izradu on-line platforme
Objavljujemo da je nakon pažljivog pregleda i ocjene pristiglih ponuda, za izradu cjelovite on-line platforme za digitalizaciju poslovanja Sindikata INAŠ odabrana ponuda tvrtke Slobodna domena Zadruga za otvoreni kod i dizajn.
Rok za žalbe ponuditelja koji nisu odabrani je 10 dana od objave ove obavijesti.
POZIV NA DOSTAVU PONUDA
za nabavu usluga izrade cjelovite on-line platforme za digitalizaciju poslovanja sindikata
1. PREDMET NABAVE
Predmet ovog Poziva na dostavu ponuda je nabava usluga izrade cjelovite on-line platforme s ciljem digitalizacije poslovanja Naručitelja, Sindikata INAŠ. Platforma obuhvaća prebacivanje cjelokupnog operativnog poslovanja sindikata u digitalno okruženje, omogućujući provođenje, dokumentiranje i administrativno praćenje poslovnih procesa te učinkovitu komunikaciju s članstvom. Sustav će služiti i kao centralizirana arhiva dokumentacije.
Platforma se sastoji od tri ključne cjeline: web aplikacije, mobilne aplikacije i web stranice.
Svi elementi on-line platforme moraju biti u potpunosti usklađeni s Općom uredbom o zaštiti osobnih podataka (GDPR) te relevantnim nacionalnim zakonodavstvom i najboljim praksama privatnosti. Nadalje, svi elementi moraju implementirati principe responzivnog dizajna i izvedbe te osigurati prilagodbe za pristupačnost osobama s invaliditetom i poteškoćama.
Isporučena on-line platforma mora u potpunosti funkcionirati bez potrebe za dodatnim ulaganjima Naručitelja u posebne programske licence, instalaciju dodatnih drivera, programa, alata ili posebnih konfiguracija internetskih preglednika.
Naručitelj stječe trajno, neotuđivo i neisključivo pravo iskorištavanja implementiranog programskog rješenja, prostorno neograničeno na teritoriju Europske Unije. Naručitelj je isključivi vlasnik svih podataka i elemenata potrebnih za njihovu interpretaciju. Obveza je Odabranog ponuditelja ustupanje izvornog koda (source code) implementiranog rješenja Naručitelju.
2. ROKOVI IZVRŠENJA
- Grupa 1 - Usluga poslovne analitike, mapiranja poslovnih procesa i izrade funkcionalnog dizajna: 31. srpnja 2025.
- Grupa 2 - Usluga dizajna i izrade web i mobilne aplikacije: 31. srpnja 2026.
- Grupa 3 - Usluga dizajna i izrade web stranice - javni segment: 31. srpnja 2025.
- Grupa 3 - Usluga dizajna i izrade web stranice - zona za korisnike: 31. srpnja 2026.
- Sve grupe - Period korekcija i podrške u radu: 31. srpnja 2026. - 31. siječnja 2027.
- Jamstveni rok i otklanjanje nedostataka: Bit će definirano u Nacrtu ugovora/Okvirnom sporazumu.
3. GRUPE PREDMETA NABAVE I OPISI
Predmet nabave podijeljen je u sljedeće grupe. Ponuditelji mogu dostaviti ponudu za jednu, više ili sve grupe.
3.1. Grupa 1 - Usluga poslovne analitike, mapiranja poslovnih procesa i izrade funkcionalnog dizajna
Ova grupa uključuje usluge:
- Analiza postojećeg stanja poslovnih procesa Sindikata INAŠ.
- Identifikacija i mapiranje ključnih procesa koji će biti digitalizirani.
- Izrada funkcionalnog dizajna on-line platforme, uključujući detaljne specifikacije svih komponenti (web aplikacija, mobilna aplikacija i web stranica).
- Izrada korisničkih priča (user stories) i slučajeva upotrebe (use cases).
- Definiranje arhitekture sustava i tehnološkog stacka.
- Izrada wireframe-ova i mock-upova sučelja.
- Provedba testiranja i optimizacije dizajna.
3.2. Grupa 2 - Usluga dizajna i izrade web i mobilne aplikacije
Ova grupa uključuje usluge:
- Dizajn i razvoj web aplikacije prema odobrenom funkcionalnom dizajnu.
- Integracija sa sustavima evidencije članstva i drugim relevantnim bazama podataka.
- Razvoj RESTful API-ja za komunikaciju između različitih komponenti sustava.
- Implementacija sigurnosnih mehanizama i zaštita podataka.
- Provedba testiranja i optimizacije web aplikacije.
- Dizajn i razvoj mobilne aplikacije (Android i iOS) prema odobrenom funkcionalnom dizajnu.
- Integracija mobilne aplikacije s web aplikacijom putem API-ja.
- Implementacija push notifikacija i drugih mobilnih funkcionalnosti.
- Provedba testiranja i optimizacije mobilne aplikacije.
3.3. Grupa 3 - Usluga dizajna i izrade web stranice
Ova grupa uključuje usluge:
- Dizajn i izrada javnog segmenta web stranice prema odobrenom vizualnom identitetu.
- Implementacija responzivnog dizajna i prilagodba za različite uređaje.
- Integracija sa sustavom za upravljanje sadržajem (CMS).
- Optimizacija web stranice za tražilice (SEO).
- Provedba testiranja i optimizacije web stranice.
- Dizajn i izrada zaštićenog segmenta web stranice (zona za članove) sa sustavom za prijavu i autorizaciju korisnika.
- Implementacija funkcionalnosti za komunikaciju s članstvom (npr. forum, chat, obavijesti).
- Integracija s bazom podataka članova.
4. UVJETI ZA PONUDITELJE
Ponuditelji moraju dostaviti sljedeće dokaze o sposobnosti:
- Potvrda porezne uprave: Važeća potvrda Porezne uprava o podmirenim poreznim obvezama.
- Financijska sposobnost: Dokaz o ostvarenom prihodu u protekle tri (3) godine u minimalnom iznosu od 120.000,00 EUR godišnje. Kao dokaz prihvatit će se preslike ovjerenih financijskih izvještaja (Bilanca i Račun dobiti i gubitka).
- Profesionalna sposobnost: Potpisana izjava od strane ovlaštene osobe za zastupanje gospodarskog subjekta kojom se potvrđuje da subjekt ili osoba ovlaštena za njegovo zakonsko zastupanje nije pravomoćno osuđena za kaznena djela sudjelovanja u zločinačkoj organizaciji, korupciji, prijevari, terorizmu, financiranju terorizma, pranju novca, dječjeg rada ili drugih oblika trgovanja ljudima te da u posljednje dvije (2) godine nije počinio težak profesionalni propust koji Naručitelj može dokazati na bilo koji način.
- Tehnička i stručna sposobnost: Ponuditelj mora imati na raspolaganju minimalno četiri (4) zaposlena radnika u punom radnom vremenu s relevantnim iskustvom u dizajnu i razvoju on-line platformi, web i mobilnih aplikacija. Po potrebi, Naručitelj može zatražiti detaljnije informacije o kvalifikacijama i iskustvu ključnog osoblja, uključujući reference na minimalno dva (2) do tri (3) projekta slične prirode.
- Iskustvo sa sindikatima (poželjno, ali nije obavezno): Poželjno je, ali nije obavezno, da ponuditelj ima prethodno iskustvo u radu sa sindikatima. Ako postoji, ponuditelj može dostaviti opis relevantnih projekata ili referenci.
5. PODNOŠENJE PONUDA PO GRUPAMA
Gospodarski subjekt može dostaviti ponudu za jednu, više ili sve grupe predmeta nabave. Naručitelj planira sklopiti Okvirni sporazum s jednim gospodarskim subjektom za sve grupe predmeta nabave. Prednost u odabiru ponuda imat će ponuditelji koji dostave cjelovitu ponudu za sve grupe nabave. Ukoliko ne bude zaprimljena niti jedna cjelovita ponuda, Naručitelj zadržava pravo odabrati ponuditelja za svaku grupu zasebno.
6. KRITERIJI ZA ODABIR PONUDE
Kriteriji za odabir ponude detaljno su opisani u dokumentaciji o nabavi.
7. ROK ZA DOSTAVU PONUDA
Rok za dostavu ponuda je 07. svibnja 2025. godine do 12:00 sati.
Ponuditelji mogu dostavljati zahtjeve za dodatnim informacijama najkasnije do 02. svibnja 2025. godine.
8. Objava poziva i dokumentacije
Obavijest o nadmetanju (OoN) i Dokumentacija za nadmetanje (DzN) objavljeni su na portalu informacijskog sustava i na web stranici www.inas.hr.
9. Kontakt
Za dodatne informacije obratite se na info@inas.hr.
Napomene:
Ovaj poziv je usklađen sa smjernicama za NOJN (Neobveznike Zakona o javnoj nabavi).
U postupku javnog nadmetanja bit će formiran Odbor za nabavu od najmanje tri člana.
Ponude se mogu dostaviti elektroničkom poštom na info@inas.hr.